i n t r a i n t e r i m

Cerințe:

  • Experienta in domeniul restaurantelor - obligatoriu
  • Experienta in domeniul restaurantelor - obligatoriu
  • Cunoasterea legislaţiei financiar-contabile - reprezinta un avantaj
  • Cunoasterea limba engleze la nivel avansat (C1) - obligatoriu
  • Excelente capacităţi de analiză şi sinteză
  • Abilitatea de a lucra cu oamenii
  • Aptitudini de planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
  • Bune abilităţi de comunicare si exprimare
  • Abilitati de asertivitate si atentie selectiva
  • Cunoasterea programului Charisma, Breeze/Platforma de rezervări egenda.out4food.ro - reprezinta un avantaj
  • Cunoasterea programelor Microsoft Outlook/ Microsoft Office (Word, Power Point, Excel) - obligatoriu

 

Condiții:

  • Salariul lunar: 3500 Lei net (in mana)
  • Tichete de masa - 35 lei/zi
  • Program de lucru - 40 ore/saptamana
  • Decontarea transportului in valoare de 200 de lei
  • 0 taxe sau comisionae la angajare
  • Contract de munca cu detasare 6 luni, pe perioada nedeterminata

 

Responsabilități:

  • Se lucrează in restaurant in cadrul aeroportului
  • Se vor utilza mijloacele electronice fixe si mobile( POS, casa de marcat, program facturi)
  • Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie
  • Incaseaza sumele de bani din notele de plata aduse de ospatar , prin numarare faptica, in prezenta persoanelor care aduc notele de plata
  • Raspunde de exactitatea calculelor din platile aduse de ospatar, verificand incasarea conform produselor servite de client dar si notarea exacta a tips-ului pentru fiecare nota de plata
  • Noteaza in registru toti banii pe care ii au fizic si ii verifica seful de tura
  • Se asigura de buna functionare a casei de marcat si ca aceasta sa fie utilata corespunzator cu rola de hartie
  • Preia deconturile si documentele justificative pentru avansurile spre decontare, verifica intocmirea acestora conform reglementarilor legale in vigoare
  • Transmite zilnic Departamentului Financiar-Contabil un exemplar din registrul de casă însoţit de documentele justificative
  • Execută orice alte dispoziţii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonaţii acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal
  • Răspunde de informarea imediată a persoanelor responsabile privind orice defecţiune în funcţionare a echipamentului cu care îşi desfăşoară activitatea
  • Indosariaza documentele cu care lucreaza si raspunde de arhivarea lor,

 

Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374477800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri.
Aplică cu CV la adresa contact@intrainterim.ro sau recomandă job-ul cunoscuților tăi!

Arată-ne ce experiență ai ca să știm pe ce proiecte te potrivești cel mai bine.
Ești gata să faci parte din echipă?